Wednesday 20 December 2017

Ruchoma średnia ncl


Aby uzyskać wycenę: Kliknij statek, a następnie wybierz datę wypłynięcia. O kolekcji Uniworld Boutique River Cruise Kolekcja Uniworld Boutique River Cruise to flota luksusowych łodzi rzecznych typu butikowego o średniej pojemności 130 pasażerów. Ich rejsy wycieczkowe są starannie zaplanowane i oferują niestandardowe wycieczki brzegowe, wyjątkową kuchnię (uznaną przez Zagat dla najlepszych restauracji) i znakomitą obsługę od całej anglojęzycznej obsługi. Kolekcja Uniworld Boutique River Cruise oferuje ponad 500 rejsów po 40 trasach, którymi płyną 13 rzek w ponad 20 krajach w Europie, Rosji, Egipcie, Chinach, Wietnamie i Kambodży. Antoinette SS i SS Catherine mają większe niż przeciętne kabiny, jadalnię na świeżym powietrzu, marmurowe łazienki, baseny (z sąsiednimi barami) i okna dotykowe, które są alkową ogrodów zimowych, które przekształcają się w balkony na otwartej przestrzeni za dotknięciem przycisku . Kolekcja Uniworld Boutique River Cruise jest najlepsza dla: Dojrzałych, dobrze podróżujących osób dorosłych, którzy pragną wyjątkowych doznań podczas rejsu po rzece Pierwsi, szukający luksusowego rejsu rzecznego typu butikowego. Atmosfera i doświadczenie na pokładzie Uniworld Boutique River Cruise Collection: dzięki połączeniu Uniworld z Red Carnation Hotels, rodzinną, światowej klasy firmą hotelową znaną z doskonałości w zakresie projektowania i luksusu, linie statków są wyjątkowo stylowe i elegancko rozplanowane, oferując wysokiej klasy meble, piękne antyki i oryginalne dzieła sztuki. Każdy statek ma odrębną osobowość i motyw. W luksusowo urządzonych kajutach znajdują się ręcznie wykonane łóżka w stylu Savoir, wybór poduszek, pościel z egipskiej bawełny, kołdry i kołdry w europejskim stylu, telewizor z płaskim ekranem i centrum rozrywki oraz telewizja satelitarna, marmurowa łazienka z wanną LOccitane i body, szlafroki i wafle. i kapcie oraz bezpłatne WiFi. Wiele z nich ma francuskie balkony. W cenie biletu: wino, piwo i napoje bezalkoholowe w porze lunchu i kolacji woda butelkowana w kabinach ze specjalnością kawa i herbata bar, różnorodne lokale gastronomiczne, podpisy wykładów i lokalne transfery lotniskowe w dniu przyjazdu i wyjazdu, większość wycieczek po wybrzeżu, rozmawianie z lokalnymi ekspertami za pomocą systemów audio Quietvox. Wycieczki można spersonalizować w celu dostosowania się do aktywnego lub delikatnego poziomu fizycznego. Wieczorne zajęcia są podobne do tych na innych liniach rzecznych i mogą składać się z lokalnych muzyków, tancerzy i innych lokalnych artystów. Wielopokoleniowy program rejsów rodzinnych oferowany w miesiącach letnich na niektórych trasach oferuje dobre możliwości podróżowania pokoleniowego z nieco starszymi dziećmi. Mówi się, że linia zmierza w kierunku taryf all inclusive, które dodatkowo obejmą nieograniczone ilości wina, piwa i napojów spirytusowych, wszystkie napiwki. Klienci Uniworld Boutique River Cruise Collection: głównie Amerykanie północni, część Brytyjczyków to głównie seniorzy. Uniworld przyciąga również około 40 gości i co roku prowadzi z powodzeniem kilka rodzinnych rejsów tematycznych z wieloma pokoleniami. Odnośnie dzieci na pokładzie Uniworld Boutique River Cruise Collection: Wieloletnie doświadczenie Uniworlds polega na tym, że większość małych dzieci (szczególnie tych poniżej 8 roku życia) nie lubi ani nie docenia pływania po rzece. Nie ma specjalnych ustaleń, zajęć ani zakwaterowania dla dzieci na rejsach po rzece Uniworld i programach turystycznych. Wyjątkiem jest ich Multigenerational Family-Friendly Cruise Program, który jest oferowany na wybranych trasach w miesiącach letnich. Aby uzyskać wycenę: Kliknij statek, a następnie wybierz datę żagla. Statek Statek Moc silnika, napęd, paliwo Oto niektóre z najbardziej interesujących danych dotyczących technologii statków wycieczkowych i faktów - silników. moc. morskie systemy napędowe. zużycie paliwa statków wycieczkowych. i coś o zanieczyszczeniu (linki nawigacyjne w artykułach). Ta ankieta związana z technologią statku wycieczkowego jest zintegrowana z naszymi artykułami na temat budowy i bezpieczeństwa statków pasażerskich. oraz statystyki statystyczne dotyczące stanów rejestrów rejestrów. Koszt budowy. prędkość. pojemność pasażera. Wszystkie łącza statków przekierowują do planu podróży statku - harmonogram - aktualna pozycja strony. Silnik statku wycieczkowego Bez źródła mocy te ogromne statki wycieczkowe byłyby niczym więcej niż dryfowaniem bez celu hoteli. Wiele starszych statków używa silników tłokowych do silników wysokoprężnych do generowania mocy napędowej. Moc silnika statku wycieczkowego jest dostarczana przez przekładnię do wałów śrubowych. Przekładnie te określają obroty śmigieł. Współczesne statki używają silników diesla lub turbin gazowych jako źródła napędu i systemów okrętowych. Niektóre większe statki zależą od dwóch źródeł zasilania - jednego do zasilania elektrycznego i jednego do napędu. Silniki turbin gazowych, jako będące pochodną aero, generują ciepło, które jest przekształcane z energii mechanicznej w energię elektryczną. Sprężone powietrze jest wypalane w komorze spalania, aby to osiągnąć. Gorący układ wydechowy jest wytwarzany przez turbinę, która obraca się, aby mechanicznie napędzać wał. Moc może być wykorzystana do obracania generatorów elektrycznych. W ten sam sposób działają silniki dieslowsko-elektryczne, ale używają bezpośredniego napędu, a nie turbiny. Wały wyjściowe do wytwarzania energii elektrycznej są podłączone do generatorów elektrycznych. Oba typy silników potrzebują dużo paliwa. Cunard QE2. na przykład, zużywa dziennie 380 ton paliwa, gdy podróżuje z prędkością 28,5 węzła i przenosi paliwo na tyle, by pływać przez 12 dni. Zazwyczaj statki wypełniają się w różnych portach i używają beczek do tankowania jako pływających stacji benzynowych. Statki używają niższego gatunku oleju napędowego, który nie pali się tak czysto, jak pojazdy drogowe napędzane silnikiem wysokoprężnym. Wszystkie statki polegają na śmigłach przepychanych przez wodę. Te, określane powszechnie jako śruby, zapewniają ruch do przodu i do tyłu. Samoloty wymagają na przykład ogromnych prędkości śmigieł, aby zapewnić ruch do przodu w locie, ale śmigła okrętowe nie muszą obracać się tak szybko i polegać na mocy momentu obrotowego. Dlatego podróżują powoli, a rzadko 30 węzłów (więcej informacji można znaleźć powyżej). Maszynownia rejsu Podstawowym szczegółem na temat siłowni silnika rejsowego jest jego lokalizacja. Statki o największej masie muszą być usytuowane w najniższym możliwym miejscu ze względu na stabilność, a zwykle silniki są montowane powyżej stępki. Statki o najniższych pokładach są prawie całkowicie wypełnione maszynami. Obszar, który wytwarza wystarczającą moc do napędzania tak ogromnego statku przez wodę, musi być naprawdę duży - często silniki zajmują co najmniej trzy pokłady. Ale zamiast długich hal rozciągających się na długości kadłubów, maszyny są prawie zawsze dzielone na mniejsze przedziały - można w nich umieścić główne silniki, a inne mogą zawierać układ klimatyzacji. Ta kompartmentalizacja jest ze względów bezpieczeństwa. Jeśli dojdzie do przeniknięcia do kadłuba lub pożaru, wiele przedziałów pomaga w zmniejszeniu obrażeń. Zobacz z prawej maszynowni statku Allure of the Seas: Rzadko, silniki nie są umieszczone na dnie statku - cztery główne silniki wysokoprężne na RMS Queen Mary 2, są umieszczone nad kilem, a dwie mniejsze turbiny gazowe są na górze , za rufą. Ciekawostką jest to, że w starszych liniach nie było niczym niezwykłym, że miały dwie maszynownie. Stopniowo technologia umożliwiała konsolidację przestrzeni silnika. Jednak obecnie prawodawstwo wymaga, aby statki posiadały podwojony sprzęt i dwie maszynownie. Konwencjonalny silnik statku wycieczkowego z silnikiem Diesla W dzisiejszych czasach silniki Diesla z napędem bezpośrednim mają jedną główną zaletę - możliwość zastosowania generatora szybowego, który jest urządzeniem wykorzystującym ruch okrężny wału śruby napędowej w celu generowania elektryczności potrzebnej do usług hotelowych, takich jak gotowanie i oświetlenie. Generatory wałów mogą być używane tylko wtedy, gdy statek porusza się z dość stałą prędkością przelotową. Oto jak wygląda silnik statków wycieczkowych NCL Epic: Silnik elektrycznego silnika Diesla z silnikiem wysokoprężnym Prawie wszystkie nowe statki mają napęd elektryczny z silnikiem Diesla. Na tych statkach główne silniki nie są połączone z wałami śrubowymi, a zamiast tego są bezpośrednio połączone z dużymi generatorami w celu wytworzenia energii elektrycznej, która z kolei jest wysyłana do silników elektrycznych, które następnie zasilają i pomagają obracać śmigłami. Główną zaletą silników wysokoprężnych silników rejsowych jest wydajność, ponieważ pozwalają one silnikom głównym na pracę w pobliżu najbardziej efektywnej prędkości, niezależnie od tego, czy statek porusza się z prędkością 5, czy 25 węzłów. Utrata zasilania elektrycznego niszczy statki. Główne silniki i generatory wymagają prądu elektrycznego i są potrzebne do ich utrzymania. Pompy napędzane elektrycznie pobierają zimną wodę z oceanu w celu chłodzenia silników, a pompy elektryczne pobierają paliwo ze zbiorników paliwa i dostarczają je do silnika. Energia elektryczna ma zasadnicze znaczenie dla wielu funkcji operacyjnych - bez niej statki zatrzymują się. Duże wyposażenie (silnik napędowy, silniki dziobowe) wymaga prądu o wysokim napięciu. Jeśli chodzi o mniejsze maszyny (oświetlenie kabinowe, sprzęt kuchenny), energia elektryczna przechodzi przez transformator, a zatem jest obniżana do niższego napięcia. Duże kable przeciskają się przez cały statek w celu dystrybucji energii elektrycznej. Przenoszą energię z generatorów na rozdzielnie, przejścia, pomieszczenia publiczne, kabiny załogi i pasażera. Okablowanie może być słabym punktem w systemie dystrybucji. Jeśli kable elektryczne nie są naprawdę nadmiarowe, nawet statki wyposażone w dwie maszynownie mają awarię zasilania. Podczas gdy statki są zadokowane, generatory i główne silniki wytwarzają więcej mocy niż potrzeba. Są wyłączone w porcie, a mniejsze generatory dostarczają ładunek hotelowy (światła, klimatyzacja, kambuz itp.). Przemieszczanie się w wodzie zajmuje ogromną większość potrzeb energetycznych statków - około 85 elektrowni spalinowo-elektrycznych produkuje energię na śmigło, a reszta w kierunku utrzymywania światła i komfortu dla załogi i pasażerów. Po prawej stronie głównych konkurentów Royal Caribbeans najnowsza technologia zasilania statków wycieczkowych: nowa sala silnikowa statku wycieczkowego Vista Carnival (typ silnika to MAN 2 razy 14V4860CR, układ wtrysku paliwa common-rail): Generatory awaryjne statków wycieczkowych Wszystkie statki są zasilane awaryjnie generator do utrzymania żywotnej energii elektrycznej. Generatory zapasowe znajdują się wyżej, a także poza pomieszczeniami maszynowni, aby odizolować je od uszkodzeń lub ognia. Duże statki wymagają dużej mocy, więc mogą mieć więcej niż jeden generator awaryjny. Mimo to nie mają możliwości głównych generatorów i silników, nie produkują energii elektrycznej wystarczającej do poruszania statkiem i nie mogą dostarczyć całej mocy potrzebnej w portach, z powodu ograniczeń w przestrzeni kosmicznej. Generatory awaryjne są zamiast tego używane tylko w podstawowych systemach nawigacji - kluczowym sprzęcie komunikacyjnym, krytycznych pompach w maszynowni, oświetleniu awaryjnym. Jeżeli ulegną one uszkodzeniu, statki muszą mieć zapasowe baterie. 24 godziny mocy są zapewniane przynajmniej przez pomieszczenia akumulatorowe na mniejszą listę wyposażenia awaryjnego. Prawdopodobnie słyszałeś o wypadkach statków wycieczkowych Carnival związanych z awariami zasilania w 2017 roku. Na naszym uaktualnieniu do gry Carnival Fun Ship 2.0 możesz dowiedzieć się, w jaki sposób linie Carnival walczą z tym niezamieszkanym wizerunkiem statków i wdrożyć rewolucyjne nowe inicjatywy technologiczne w całej flocie - w tym dodatkowy generator awaryjnego backupu na każdy z ich statków. Napęd statków wycieczkowych Nowe systemy napędowe statków pasażerskich ABB Azipods XO (zdjęcie po prawej) są bardziej wydajne pod względem zużycia paliwa niż tradycyjne systemy, co zapewnia lepszą zwrotność, maksymalizację prędkości, redukcję złych emisji, co w sumie optymalizuje wydajność i udoskonalenie statków wycieczkowych bezpieczeństwo pasażerów. Nowe systemy napędowe Azipod mają duży wpływ na sprawność działania statków wycieczkowych, zmniejszając zużycie energii i złą emisję nawet do 20. System napędowy statku wycieczkowego Azipod System napędu statków wycieczkowych Azipod znajduje się na zewnątrz kadłuba na rufie statku. Azipod obraca się we wszystkich kierunkach (360 stopni) za pomocą steru, zapewniając ciąg w dowolnych kierunkach, niemożliwy dla konwencjonalnych systemów. Zobacz na pierwszym zdjęciu po prawej schemat układu napędowego statku wycieczkowego Cunard Queen Mary 2: Azipod jest w rzeczywistości elektrycznym układem napędowym składającym się z następujących głównych elementów: Silnik napędowy - używany do wytwarzania lub napędzania ciągu. Obracanie śmigła odbywa się za pomocą silnika elektrycznego. Transformator zasilający - moc wytwarzana przez generatory wynosi 6600 KV, czyli jest obniżana do niezbędnego napięcia za pomocą transformatora zasilającego i jest dostarczana do silnika w kapsule. Kontroler częstotliwości - służy do zmiany częstotliwości dostarczanej mocy, aby można było kontrolować obrotową prędkość silnika. Napęd statku morskiego Azipod jest kombinacją systemów sterowania i napędu. Konwencjonalne morskie systemy napędowe wykorzystują dwusuwowy silnik połączony z wałem, który przechodzi przez tylną rurę i tunel wału, aby połączyć się z zewnętrznym kadłubem śmigła w części rufowej statku. Sterowanie to odbywa się za pomocą steru na rufie śmigła. Na prawym zdjęciu napęd rejsowy Allure 2 Azipody przed zamontowaniem na kadłubie. Układy kierownicze i napędowe w układzie azipod są jednak połączone w jedną część, a układ składa się ze śruby napędowej (napędzanej silnikiem elektrycznym) przekręconej przez ster (połączony z układem azodelowym). Silnik znajduje się w zamkniętym pojemniku, podłączonym do śmigła. Na lewym zdjęciu znajduje się Azipods z napędem Oasis of the Seas. Zalety systemów napędu morskiego Azipod Dużo miejsca zaoszczędza system napędu rejsowego Azipod w maszynowni - nie ma śmigła, silnika, wału ani innych urządzeń. To zaoszczędzone miejsce może służyć do przechowywania ładunku. Doskonała zwrotność - śmigło może obracać się we wszystkich kierunkach i umożliwia lepszą odległość zatrzymania manewru, która jest lepsza niż w konwencjonalnych systemach. System napędowy statku wycieczkowego Azipod może być umieszczony poniżej wysokości statku i zapewnia większą wydajność niż konwencjonalne systemy. W przypadku, gdy statki mają dużą szerokość, można zastosować dwa (lub więcej) systemy azipod, niezależne od siebie, aby zapewnić subtelne manewrowanie. Wykorzystanie silników bocznych jest wyeliminowane, ponieważ można użyć strąków, aby zapewnić ciąg boczny. Niski poziom oleju smarnego i zużycie paliwa. Niższe wibracje i hałas niż konwencjonalne systemy. Ponieważ emisje są niskie, przyjazne dla środowiska. Wady napędu morskiego Azipod Wymaga dużych początkowych kosztów. Wiele generatorów diesla jest potrzebnych do wytwarzania energii. Moc wytwarzana przez silnik jest ograniczona - maksymalna dostępna moc wynosi teraz 21 MW. System napędowy statku wycieczkowego Azipod nie może być zainstalowany na ciężkich statkach, które potrzebują dużych silników i dużej mocy. Napęd statków wycieczkowych Royal Caribbean klasy Quantum W kwietniu 2017 r. ABB zawarła kontrakt o wartości 60 milionów USD na dostawę systemów napędowych Azipod dla nowych statków Royal Caribbean z klasy Quantum - Quantum of the Seas (2017) i Anthem of the Seas (2018) . Dawną nazwą tego projektu statku był Project Sunshine, konstruktorem jest Meyer Werft (Papenburg, Niemcy). ABB dostarcza również energię elektryczną, systemy dystrybucyjne, silniki dziobowe i oczywiście jednostki napędowe Azipod XO 2 x 20 500 kW (na zdjęciu po prawej), transformatory i napędy. Epicki napęd na statek wycieczkowy Pod koniec służby w 2004 r. Cunards QM2 był największym na świecie 150 000 ton GR. Jej projektant Stephen Payne wykazał zalety naczyń podnośnikowych, które zwiększyły manewrowość. Śmigła (śruby) statku QM2 są zamontowane na strąkach, które obracają się o 360 stopni i zapewniają zaawansowaną zwrotność. Postanowił postawić kapsuły - choć stosunkowo nowe, a jeszcze nie testowane na duże statki. Royal Karaibskie statki klasy Oasis, Freedom i Voyager mają pod-napęd jak wiele innych dużych statków, co jest przeciwieństwem tradycyjnych śrub, które pchają tylko w jednym kierunku. Ciekawostką na temat napędu statków wycieczkowych jest to, że Norwegian Epic nie ma kapsułek, choć nieco większych niż Queen Mary 2 (przy 153 000 ton GR), ze względu na obawy NCL dotyczące nowej technologii. Niektóre linie, w tym Celebrity i Cunard, uległy awariom z powodu awarii łożysk. Wiele podróży musiało zostać odwołanych, rozległe okresy suchego dokowania wymagały wymiany łożysk na podściela, a NCL nie chciało podjąć ryzyka. Obecnie NCL Norwegian Epic ma dwa stery konwencjonalne śruby nie-Azipod. Ale w jaki sposób udaje jej się manewrować, jeśli potrafią pchać tylko w jednym kierunku Jedną z opcji jest zwiększenie ich i zwiększenie skuteczności podczas manewrowania, innym jest dodanie dodatkowych mini-kapsułek lub zainstalowanie pełnowymiarowych kapsułek. Tylko czas pokaże, czy którekolwiek z tych zdarzeń rzeczywiście się wydarzy. System napędowy statku wycieczkowego Rolls-Royce Promas Lite W listopadzie 2017 r. Gigant produkcyjny Rolls-Royce zmodernizował statek wycieczkowy Hurtigrutens ms Richard z nowym, bardziej paliwooszczędnym układem napędowym Promas Lite (zintegrowany system steru śmigła). Jest to starszy statek, a Promas Lite był idealnym wyborem, ponieważ jest to kombinowany system steru śrubowego, zwiększający efektywność starszych statków pasażerskich o mniejszym tonażu. Modernizacja znacząco zmniejszyła koszty operacyjne linii na tym statku, poprawa wydajności śmigła została oszacowana na 11-14 przy prędkości przelotowej 15 kn (17 mph28 km / h). Ponadto linia Hurtigruten otrzyma zwrot 80 swoich całkowitych inwestycji w modernizację jednostek pływających Promas Lite - rząd norweski ma ten fundusz NOx, który zachęca właścicieli i operatorów statków do modernizacji swoich statków i inwestowania w nowe technologie morskie obniżające emisje NOx. Napędy Promas Lite przyszłymi klientami, oprócz statków pasażerskich, są statki morskie, takie jak statki rybackie i frachtowce. Aktualizacja 2017: Po NCL Norwegian Spirit (pierwszy statek w flocie NCL z zainstalowanym Promas Lite w 2017 r.), W maju 2017 r. Statek Star Cruises SuperStar Virgo stał się pierwszym statkiem wycieczkowym Azji Południowo-Wschodniej z napędem RRs Promas Lite. Moc statku wycieczkowego Moc silnika śmigłowca jest odpowiedzialna za napędzanie śmigieł, a drugą możliwością jest wytwarzanie energii elektrycznej, która jest następnie wykorzystywana do napędzania śmigieł. Efektywność silnika zależy nie tylko od projektu, ale także od kształtu, wagi i wielkości statku. Moc jest mierzona tradycyjnie w mocy - jedna moc to 746 watów. Morskie silniki parowe Przemysł rejsowy rozpoczął się w 1844 roku, kiedy statki były napędzane silnikami parowymi, wykonując napęd śmigieł, wykorzystując parę jako płyn roboczy. Największym parowcem pasażerskim (przed uderzeniem w górę lodową 14 kwietnia 1912 r.) Był Titanic napędzany zarówno silnikami tłokowymi, jak i turbinami, zdolnymi do generowania 50 000 koni mechanicznych (37 megawatów). Morskie silniki wysokoprężne Zazwyczaj statki napędzane są czterema lub pięcioma agregatami prądotwórczymi (o średniej prędkości obrotowej, 500 obrotów na minutę), napędzane paliwem dieslowskim i wytwarzające energię o mocy 8-10 megawatów. Gęstość mocy w średnioobrotowym silniku okrętowym wynosi 80 kilowatów na metr sześcienny. Statki, które używają silników Diesla, są zobowiązane do posiadania układów oczyszczania spalin i urządzeń do redukcji katalitycznej w celu zmniejszenia wpływu na środowisko. Morskie silniki jądrowe Budowę pierwszego i jedynego handlowego statku jądrowego w USA zlecono w latach pięćdziesiątych przez prezydenta Eisenhowera. Z całkowitego kosztu 46,9 miliona na rdzeniu paliwowym i reaktorze jądrowym wydano ponad 28 milionów. Statek działał tylko przez pięć lat (1965-1970), ale ze względu na wysokie koszty eksploatacji jego usługa została zakończona. Morskie turbiny gazowe Pierwszą firmą, która wyposażyła statki wycieczkowe w turbiny gazowe, były Royal Caribbean. Turbiny gazowe są bardziej ekologiczne niż silniki wysokoprężne i pozwalają statkom płynącym z mniejszymi zapasami i mniejszą obsługą serwisową. Turbiny gazowe napędzają generatory, które z kolei dostarczają energię elektryczną do silników śmigłowych. Odzyskują one ciepło z wydechu turbin gazowych, który następnie jest wykorzystywany do produkcji energii elektrycznej potrzebnej do usług pokładowych (klimatyzacja, podgrzewanie wody). Rolls Royce jest producentem największej na świecie turbiny morskiej GAS Rolls-Royce MT30. Turbina zapewni ogromne 109 MW mocy dla 2 śmigieł, wszystkich uzbrojenia, radarów, systemów dowodzenia itp. Samolotów brytyjskiej generacji nowej generacji z klasy królowej Elżbiety. Do tej klasy należą HMS Queen Elizabeth (wystartuje w 2017 r.) I HMS Prince of Wales (wystrzelony w 2020 r.), Z których każdy ma łączny pobór mocy 80 MW. System zasilania statku wycieczkowego z turbiną gazową Pierwszym dużym statkiem, który użył nowego układu napędowego statku wycieczkowego z turbiną gazową był Celebrity Millennium. System ten będzie częściej stosowany w nowych budynkach statków wycieczkowych. Jego innowacyjność i, oprócz nowych dostępnych działań, ekonomia skali, marketing, stanowi ważny element projektowania statków. Zalety systemów obejmują: niższe wibracje i poziom hałasu, wyższy komfort, mniejsze prawdopodobieństwo awarii, niższe koszty eksploatacji, ponieważ łatwiejsza konserwacja to redukcja emisji nocnych, która częściowo jest spowodowana olejem napędowym zamiast paliwa (-90 tlenek siarki-80 tlenek azotowy ). znaczny przyrost masy i objętości, szczególnie w przypadku morskiego systemu napędowego Azipod (900 ton, 70 dodanych kabin). Turbiny gazowe w tym czasie są interesujące tylko w budowaniu szybkich statków (okręty wojenne, a zwłaszcza lotniskowce lub szybkie statki pasażerskie - maksymalna prędkość Millennium to 25kn), ze względu na lepszą wydajność silnika diesla przy niższej prędkości i wyższej cenie oleju napędowego zamiast paliwo do silników Diesla. Systemy napędowe statków wycieczkowych z turbiną gazową są w stanie uniknąć instalacji podgrzewania niezbędnego do paliwa w klasycznych instalacjach (ryzyko pożaru), ponieważ używają one oleju napędowego. Potrzebna jest również 1000 mniej ważna ilość oleju smarowego. Oprócz innych statków klasy Millenium zamówionych w Chantiers de lAtlantique, statki klasy Vantage, które używają podobnych systemów gazowych, to grupa RCI-Celebrity w Meyer Werft - seria Radiance. Ten fakt jest zwrotem w poszukiwaniu niższych kosztów linii i niższych cen dla pasażerów, a ponieważ system napędowy statku turbiny gazowej ma inne zalety, takie jak komfort i ekologia. Statki wycieczkowe zasilane przez LNG Czerwiec 2018 r. Carnival Corporation ogłosiła podpisanie umowy z Fincantieri na zbudowanie czterech statków napędzanych LNG o największej pojemności pasażerskiej w branży. Jest to część zlecenia z Meyer Werft i Fincantieri, w ramach której w latach 2019-2022 zbudowano łącznie dziewięć statków. Cztery nowe statki wycieczkowe będą pierwszym napędzanym przez przemysł statkiem LNG (Liquefied Natural Gas) wykorzystującym LNG w swoich silnikach hybrydowych. Gaz jest przechowywany na statku i wykorzystywany do generowania całej mocy na morzu. Nowe silniki Carnival statków nie są wyłącznie napędzane LNG, ale dual fuelsquo (zdolne do pochłaniania zarówno ciekłego paliwa żeglugowego, jak i gazu ziemnego). Ta konstrukcja służy do zaoszczędzenia miejsca na pokładzie (zmniejszenie wymaganej ilości miejsca na paliwo). Nowe paliwo eliminuje wszystkie złe emisje - sadzę i tlenki siarki. W kwietniu 2018 r. MSC Cruises ogłosiło podpisanie umowy ze STX France na maksymalnie cztery statki zasilane przez LNG, z GT ponad 200 000 ton każdy. Dla porównania, Oasis of the Seas ma 225 000 GT ton. Nowe statki MSC mają pojemność 5400 pasażerów przy podwójnym zajętości każdy. Pierwszy z nich ma zostać dostarczony w 2022 roku. Jego elektrownia będzie bazować na nowym prototypowym silniku. Wykorzystanie LNG do zasilania dużych statków wycieczkowych to nowa koncepcja (2018). Ze względu na duże rozmiary zbiorników LNG, paliwo to wykorzystywane jest zwykle na mniejszych pasażerskich statkach pasażerskich (promach) działających na krótkich trasach. Bunkrowanie LNG dostępne w portach jest bardzo nieliczne. W porównaniu z innymi paliwami (w tym morskim olejem napędowym), LNG jest czystszy (bez niespalonych pozostałości, mniej gazów cieplarnianych), bardziej wydajny, stabilny i tańszy (zmniejsza koszty paliwa). Technologia LNG rozwija się również dzięki przyszłym regulacjom dotyczącym emisji morskich IMO, zwłaszcza w portach i podczas eksploatacji w miejscach, które są wrażliwe pod względem środowiskowym. Koncepcja statku wycieczkowego LNG została po raz pierwszy wprowadzona przez Wartsila (fińska firma produkcyjna) i opiera się na napędach wału napędowego zamiast azipod. Miejsce zbiorników LNG znajduje się w górnej części pokładu (tuż pod lejkami). Zużycie paliwa na statku wycieczkowym Ile paliwa zużywają statki wycieczkowe Zużycie paliwa na statku wycieczkowym zależy od wielkości statku. Dla większości statków średnie zużycie paliwa wynosi 30-50 mil na galonie paliwa. Będzie to również zależało od innych czynników wykorzystujących paliwo. Koszt paliwa gazowego zależy od typu i wielkości statku, liczby pasażerów na pokładzie i innych czynników. Większe statki potrzebują więcej paliwa do poruszania się w wodzie. Na przykład Queen Mary zużywa 6 ton paliwa żeglugowego na godzinę. Celebrity Eclipse dostaje 56 stóp na galon. HAL ms Zuiderdam - 0,0130 mil na galon (.34 ton paliwa na milę). Na pierwszy rzut oka może się to wydawać niezbyt dobrym przebiegiem, jednak statki wycieczkowe poruszają się od razu tysiącami ludzi, podczas gdy samochód porusza się kilka. Aby dokładnie przeanalizować problem z paliwem statku wycieczkowego, należy wziąć pod uwagę sposób zasilania nowoczesnych statków. Prawie wszystkie współczesne statki morskie i statki wycieczkowe są napędzane energią elektryczną - napędzają silniki, które obracają śmigła. Zasila układ klimatyzacji, światła i wszystkie inne sprzęty na pokładzie statku. Większość statków produkuje energię elektryczną, której potrzebują, wykorzystując silniki Diesla. Niektórzy używają silników turbogazowych, jeszcze inni używają kombinacji tych dwóch. HFO (ciężki olej opałowy) jest stosowany w silnikach wysokoprężnych, a MGO (olej napędowy do silników morskich) jest wykorzystywany przez silniki z turbiną gazową. MGO jest podobny do paliwa samolotów odrzutowych. Prędkość wpływa na zużycie paliwa przez statek wycieczkowy, ponieważ aby przyspieszyć, muszą zwiększyć przepływ energii elektrycznej do silników. W ten sposób wykorzystuje się więcej silników, a to z kolei zwiększa zużycie paliwa. Na przykład Queen Mary 2 zużywa 237 ton MGO i 261 ton HFO dziennie w pełnym spreed. Po pewnym punkcie stopa zwrotu spada z dodawania silników, ponieważ jeśli statek może zarządzać 17 węzłami przez dwa silniki, nie oznacza to, że cztery silniki będą produkować 34 węzły. Linie rejsowe wykorzystują nowe technologie w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Na przykład kadłub statku może być nakładany za pomocą powłoki silikonowej w celu zmniejszenia tarcia, gdy statek przechodzi przez wodę. Redukcja tarcia na Celebrity Eclipse to 5. Kolejnym eksperymentem jest oświetlenie LED, zużywając mniej energii i wytwarzając mniej ciepła (co zmniejsza zapotrzebowanie na energię elektryczną i klimatyzację). Sławne statki klasy Solstice mają pole paneli słonecznych nad obszarem basenu AquaSpa. Zapewnia to nie tylko cień w obszarze basenu, ale wytwarzane przez panele słoneczne energię elektryczną wykorzystuje się do zmniejszenia zapotrzebowania na energię elektryczną z silników okrętowych. RMS Queen Mary 2 jest wyposażony w ekonomizery spalin, wykorzystujące ciepło odpadowe z silników do produkcji pary. Następnie wykorzystuje się parę do podgrzewania paliwa i pomieszczeń hotelowych QM2, pralni, galery. Zmniejsza to ilość energii, jaką muszą wyprodukować silniki okrętowe. System Promas Lite (wspomniany powyżej) zapewnia oszczędności paliwa statku wycieczkowego w zakresie 5-15, w zależności od rodzaju pracy i rzeczywistej wydajności śmigła istniejącego na statku. Zobacz poniżej, w jaki sposób zużycie paliwa przez statki morskie wzrasta przy wyższych prędkościach. Infografika pokazuje stosunek prędkości do paliwa na statkach kontenerowych (ich waga jest mierzona w jednostkach ekwiwalentnych TEU20 ft), które są podobne szybkością, a nawet tonaż brutto do statków pasażerskich statków wycieczkowych: Zanieczyszczenie statku wycieczkowego Dziś rejs jest jednym z najbardziej popularnych wakacji , ale istnieją poważne wady środowiskowe. Mega-statki spalają najbrudniejsze paliwo na świecie, nawet jeśli siedzą w porcie. Astma, rak, choroby układu oddechowego, choroby serca, są wynikiem spalenia w portach nieprzyjemnego paliwa w bunkrze. Ci, którzy popierają przemysł wycieczkowy, zwracają uwagę, że rejs nigdy nie był tak popularny. Jednak wraz z pojawieniem się coraz większej liczby statków, coraz więcej zanieczyszczeń wywołuje choroby. Rozwiązaniem jest podłączenie statków do zasilania lądu podczas zadokowania. Miasta portowe, takie jak Los Angeles i Nowy Jork, poprosiły o podłączenia elektryczne. Program CBS powiedział, że jeśli statki byłyby wyłączone z sieci, elektryczność była coraz bardziej odnawialna, podobnie jak energia słoneczna i wiatrowa. Co najważniejsze, niezdrowe emisje mogą zostać zredukowane o 95. TUI Cruises Statki Raport środowiskowy TUI Cruises opublikował raport oddziaływania na środowisko firmy (pierwszy tego rodzaju) zawierający cele środowiskowe i strategię TUI na okres 5 lat. TUI powiedział, że planuje wydawać raporty co 2 lata. Zgodnie z nim w 2017 r. TUI zmniejszyło o 3,7 na milę morską zużycie paliwa i oczekuje dalszych 5 redukcji, zmniejszając jednocześnie emisję CO2 o 0,5 kg do 0,55 kg na podróżnego. Wydajność energetyczna ma kluczowe znaczenie dla zmniejszenia zużycia paliwa, emisji CO2 i innych emisji oraz przyczynia się do ochrony klimatu. Na przykład Mein Schiff 3 ma specjalne systemy zarządzania energią, które pomagają zużywać 30 mniej energii niż porównywalne okręty wielkości. TUI koncentruje się również na ograniczeniu recyklingu i odpadów. W 2017 r. Statki zmniejszyły ilość odpadów do 10,7 l na pasażera, czyli o 27,8 mniej niż przed rokiem. Do końca 2017 r. Oczekuje się kolejnej redukcji ilości odpadów o 2 l. W 2017 roku firma TUI zużyła 54 463 ton paliwa, w tym 9 732 ton oleju napędowego o niskiej zawartości siarki, 40 880 ton ciężkiego oleju opałowego i 3 851 ton oleju napędowego pochodzenia morskiego. Zużycie paliwa wyniosło 0,367 tony na milę morską. Możesz podzielić się naszą recenzją silników statków wycieczkowych, napędu i paliwa za pomocą przycisków społecznościowych. Teraz, kiedy już wiesz, jak wysyłasz ruchy, ciesz się swobodnym ruchem oceanu i ruchem balsamem na swoim zawsze szczęśliwym rejsie na wakacjach Kudos do facetów, którzy wymyślają i budują wszystkie te cuda techniki, i jedno WIELKIE dzięki cała załoga, która je obsługuje - abyśmy mogli cieszyć się naszym doskonałym czasem na morzu. Wytyczne Hipopatii Hipersplazji dla Hodowców i OFA Postępy w fenotypie stawu biodrowego u psów w Stanach Zjednoczonych między latami 70. i wczesnymi latami 90. zostały pokazane dzięki wynikom retrospekcji badanie z wykorzystaniem bazy danych OFA. Poprawa ta była widoczna jako wzrost odsetka psów zaklasyfikowanych jako mających doskonały fenotyp stawu biodrowego i zmniejszenie odsetka psów zaklasyfikowanych jako mające dysplazję stawu biodrowego (HD). Wzrost procentowy psów zaklasyfikowanych jako posiadających fenotyp stawu biodrowego był większy dla owczarków niemieckich, Golden Retrieverów, Labrador Retriever i Rottweilerów niż dla wszystkich ras psów łącznie. Ponadto wskaźnik skontrolowania przedłożenia dla tych czterech ras był wyższy niż wskaźnik skriningu dla wszystkich psów. W obrębie tych czterech ras poprawa była największa dla rottweilerów, które również miały najwyższy wskaźnik przesiewowy. Ogólnie rzecz biorąc, niskie wskaźniki skriningu dla ras znalezionych w tym badaniu dają wgląd w problemy związane ze zmniejszeniem częstości występowania HD. Typowy hodowca psów zajmuje się hodowlą psów przez około pięć lat. W ten sposób poinformowani, doświadczeni hodowcy są nieustannie wymieniani na niedoinformowanych, niedoświadczonych hodowców, którzy mogą nie być tak świadomi problemów związanych z HD lub znaczenia udziału w programie badań przesiewowych. Ponadto wielu hodowców wybiera psy, które hodują na podstawie fenotypu biodrowego poszczególnych psów, nie znając fenotypu pokrewnych psów lub poprzedniego potomstwa. It can be very difficult to get hip information on siblings and previous offspring due to the overall low number of dogs radiographed in a given litter (most dogs in a litter end up in pet homes). This is the slowest method of reducing the incidence of an undesirable trait or increasing the incidence of a desirable trait. The use of preliminary radiographs as early as 4 months of age can be used by breeders to add valuable information on the hip status of dogs they choose to use in a breeding program. What can breeders do Hip dysplasia appears to be perpetuated by breeder imposed breeding practices, but when breeders and their breed clubs recognize HD as a problem and establish reduction of HD as a priority, improvement of the hip status can be accomplished without jeopardizing other desirable traits. Prospective buyers should check pedigrees andor verify health issues with the breeder. If suitable documentation is not available, assume the worst until proven otherwise. Do not ignore the dog with a fair hip evaluation. The dog is still within normal limits. For example a dog with fair hips but with a strong hip background and over 75 of its brothers and sisters being normal is a good breeding prospect. A dog with excellent hips, but with a weak family background and less than 75 of its brothers and sisters being normal is a poor breeding prospect. OFAs Recommended Breeding Principals Breed normals to normals Breed normals with normal ancestry Breed normals from litters (brotherssisters) with a low incidence of HD Select a sire that produces a low incidence of HD Replace dogs with dogs that are better than the breed average copy 2018 Orthopedic Foundation for Animals. All information, including search results from the OFA database, displayed on the OFA website are copyrighted property of the OFA. Any type of public reproduction is strictly prohibited without the expressed permission of the OFA.

No comments:

Post a Comment