Sunday 17 December 2017

Bcg forex


BCG Growth Share Matrix Co to jest macierz BCG Growth Share Macierz udziału wzrostowego Boston Consulting Group (BGC) to narzędzie planowania, które wykorzystuje graficzne reprezentacje produktów i usług firmy, aby pomóc firmie zdecydować, co należy zachować, sprzedać lub więcej inwestować. Macierz udziału w rozwoju BCG przedstawia ofertę firmy w czteroczęściowej macierzy, przy czym oś Y przedstawia stopę wzrostu rynku, a oś X reprezentuje udział w rynku. Została opracowana przez BCG w 1970 roku. ROZWIĄZYWANIE MASZYNY BCG Growth Share Matryca wzrostu BCG dzieli produkty na cztery kategorie: psy, krówki gotówkowe, gwiazdki i znaki zapytania. Jeśli produkt firmy ma niewielki udział w rynku i znajduje się na rynku o niskiej stopie wzrostu, jest uważany za psa i powinien zostać sprzedany. Produkty znajdujące się w obszarach o niskim wzroście, ale które mają duży udział w rynku, są uważane za krowy gotówkowe, co oznacza, że ​​firma powinna doić krowę tak długo, jak to możliwe. Produkty znajdujące się na rynkach o wysokim wzroście i stanowiące znaczną część tego rynku są uważane za gwiazdy i powinny być inwestowane w więcej. Podatne szanse są na rynkach o wysokiej dynamice, ale w których firma nie utrzymuje dużego udziału w rynku. Produkty w tym kwadrancie należy analizować bardziej. Macierz jest narzędziem podejmowania decyzji i niekoniecznie bierze pod uwagę wszystkie czynniki, z którymi ostatecznie musi zmierzyć się firma. Na przykład zwiększenie udziału w rynku może być droższe niż dodatkowe zyski z nowej sprzedaży. Matryca nie jest narzędziem prognostycznym, ani nie uwzględnia nowych, destrukcyjnych produktów wchodzących na rynek lub gwałtownych zmian popytu konsumpcyjnego. Ponieważ rozwój produktu może trwać latami, firmy muszą dokładnie planować przypadki. Charakterystyka każdego psa kwadrantowego, w dolnym prawym kwadrancie siatki, nie generuje dużej ilości gotówki dla firmy, ponieważ ma niski udział w rynku i niski lub zerowy wzrost. Z tego powodu psy mogą okazać się pułapkami gotówkowymi, które wiążą fundusze firmowe przez długi czas. Z tego powodu są głównymi kandydatami do zbycia. Krowy gotówkowe w lewym dolnym kwadrancie są zazwyczaj wiodącymi produktami na dojrzałych rynkach. Ogólnie rzecz biorąc, produkty te generują zwroty wyższe niż tempo wzrostu na rynkach i utrzymują się z perspektywy przepływu gotówki. Produkty te powinny być wykorzystywane tak długo, jak to możliwe. Wartość gotówki krów można łatwo obliczyć, ponieważ ich przepływy pieniężne są wysoce przewidywalne. W lewym górnym kwadrancie znajdują się gwiazdy, które generują wysokie dochody, ale również pochłaniają duże kwoty pieniężne firmy. Jeśli gwiazda może pozostać liderem na rynku, w końcu staje się krową, gdy ogólna stopa wzrostu na rynku spada. Znaki zapytania znajdują się w prawej górnej części siatki. Zwykle rosną szybko, ale pochłaniają duże ilości zasobów firmy. Powinny one być analizowane często i blisko, aby sprawdzić, czy są one warte utrzymania. Przewodnik zarządzania w zakresie zarządzaniaMSG Macierz BCG Macierz grupy Boston Consulting (BCG) Macierz jest czterokomórkową macierzą (macierzą 2 2) opracowaną przez BCG, USA. Jest to najbardziej renomowane narzędzie do analizy portfela korporacyjnego. Zapewnia graficzną reprezentację organizacji w celu zbadania różnych firm w jej portfelu na podstawie ich powiązanego udziału w rynku i wskaźników wzrostu branży. Jest to dwuwymiarowa analiza zarządzania SBU146 (strategicznymi jednostkami biznesowymi). Innymi słowy, jest to analiza porównawcza potencjału biznesowego i oceny środowiska. Zgodnie z tą matrycą, działalność może zostać sklasyfikowana jako wysoka lub niska zgodnie ze stopą wzrostu branży i względnym udziałem w rynku. Względny udział w rynku SBU Sprzedaż w tym roku wiodącej sprzedaży konkurentów w tym roku. Rynkowa stopa wzrostu Sprzedaż przemysłu w tym roku - Sprzedaż Przemysłu w ubiegłym roku. Analiza wymaga obliczenia obu miar dla każdej SBU. Wymiar siły biznesowej, względny udział w rynku, będzie mierzyć przewagę komparatywną wskazaną przez dominację na rynku. Podstawową teorią jest istnienie krzywej doświadczenia, a udział w rynku osiąga się dzięki ogólnej przewadze kosztowej. Macierz BCG ma cztery komórki, z osią poziomą reprezentującą względny udział w rynku i osią pionową oznaczającą tempo wzrostu rynku. Punkt środkowy względnego udziału w rynku ustala się na 1,0. jeśli wszystkie SBU146 znajdują się w tej samej branży, stosuje się średnią stopę wzrostu w branży. O ile wszystkie SBU146 są zlokalizowane w różnych branżach, to punkt środkowy ustala się według stopy wzrostu gospodarki. Zasoby są przydzielane do jednostek biznesowych zgodnie z ich sytuacją w sieci. Cztery komórki tej macierzy zostały nazwane gwiazdami, krowami, znakami zapytania i psami. Każda z tych komórek reprezentuje określony rodzaj działalności. Rysunek: BCG Matrix Stars - Stars reprezentują jednostki biznesowe mające duży udział w rynku w szybko rozwijającej się branży. Mogą generować gotówkę, ale ze względu na szybko rosnący rynek, gwiazdy wymagają ogromnych inwestycji, aby utrzymać wiodącą pozycję. Przepływy pieniężne netto są zwykle niewielkie. Modele SBU146 umieszczone w tej komórce są atrakcyjne, ponieważ znajdują się w solidnej branży, a te jednostki biznesowe są bardzo konkurencyjne w branży. Jeśli się powiedzie, gwiazda stanie się krową gotówką, gdy dojrzeje przemysł. Cash Cows - Cash Cows reprezentuje jednostki biznesowe mające duży udział w rynku w dojrzałym, wolno rozwijającym się przemyśle. Krowy gotówkowe wymagają niewielkich nakładów inwestycyjnych i generują środki pieniężne, które można wykorzystać na inwestycje w inne jednostki biznesowe. Te SBU146 są kluczowym źródłem gotówki korporacji146 i są szczególnie podstawową działalnością. Są podstawą organizacji. Te firmy zwykle stosują się do strategii stabilności. Kiedy krowy gotówkowe tracą apel i idą w kierunku pogorszenia się sytuacji, można kontynuować politykę ograniczającą. Znaki zapytania - znaki zapytania oznaczają jednostki biznesowe mające niski względny udział w rynku i zlokalizowane w branży o wysokim wzroście. Wymagają ogromnej ilości gotówki, aby utrzymać lub zdobyć udział w rynku. Wymagają uwagi, aby ustalić, czy przedsięwzięcie może być wykonalne. Znaki zapytania to zazwyczaj nowe towary i usługi, które mają dobrą perspektywę rynkową. Nie ma konkretnej strategii, którą można by przyjąć. Jeśli firma uważa, że ​​ma dominujący udział w rynku, może przyjąć strategię ekspansji, w przeciwnym razie można przyjąć strategię ograniczania strat. Większość firm zaczynają jako znaki zapytania, ponieważ firma stara się wejść na rynek o wysokim wzroście, w którym już istnieje udział w rynku. Jeśli zostaną zignorowane, wówczas znaki zapytania mogą stać się psami, a jeśli zostaną dokonane olbrzymie inwestycje, wówczas mogą one stać się gwiazdami. Psy - Psy reprezentują przedsiębiorstwa, które mają słaby udział w rynku na rynkach o niskim wzroście. Nie generują gotówki ani nie wymagają ogromnej ilości gotówki. Ze względu na niski udział w rynku, te jednostki biznesowe stają w obliczu kosztów. Ogólnie przyjmuje się strategie ograniczania strat, ponieważ firmy te mogą zdobyć udział w rynku jedynie kosztem konkurencyjnych firm. Te firmy biznesowe mają słaby udział w rynku ze względu na wysokie koszty, niską jakość, nieefektywny marketing itp. Jeśli pies nie ma innego strategicznego celu, powinien zostać zlikwidowany, jeśli jest mniej szans na jego udział w rynku. Liczba psów powinna być unikana i minimalizowana w organizacji. Ograniczenia macierzy BCG Macierz BCG tworzy ramy dla przydzielania zasobów pomiędzy różnymi jednostkami biznesowymi i umożliwia szybkie porównywanie wielu jednostek biznesowych. Ale BCG Matrix nie jest wolny od ograniczeń, takich jak - matryca BCG klasyfikuje firmy jako niskie i wysokie, ale ogólnie firmy mogą być również średnie. Tak więc prawdziwa natura biznesu może nie zostać odzwierciedlona. Rynek nie jest wyraźnie zdefiniowany w tym modelu. Wysoki udział w rynku nie zawsze prowadzi do wysokich zysków. Wysokie koszty wiążą się również z dużym udziałem w rynku. Stopa wzrostu i względny udział w rynku nie są jedynymi wskaźnikami rentowności. Model ten ignoruje i pomija inne wskaźniki opłacalności. Czasami psy mogą pomóc innym firmom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej. Mogą czasem zarabiać nawet więcej niż gotówki. To czterokomórkowe podejście jest uważane za zbyt uproszczone. 10094 Poprzedni artykuł Poradnik dotyczący zarządzania w zarządzaniuMSG Naucz się koncepcji zarządzania 038 Umiejętności Szybko mądrzejszy sposób studiowania. krótkie prezentacje, rzeczywiste rezultaty Optymalna żywa grafika i animacja ułatwiająca zrozumienie Pojęcia PPT, które są szybkie, skuteczne, krótkie i zwięzłe, z wieloma przykładami, które pomogą Ci szybko opanować przedmiot Ciągła platforma do nauki - nowe prezentacje dodawane co tydzień pobierz 9 darmowych prezentacjiDEMO najpopularniejszych prezentacji kursów (Uwaga: Demo może zająć kilka sekund, aby je wczytać) Uczenie się proste Dowiedz się szybko koncepcje i umiejętności zarządzania dzięki łatwym do zrozumienia bogato ilustrowanym modułom nauczania. Oferujemy kursy z szerokiego zakresu tematów, obejmujących rozwój umiejętności, podstawy zarządzania, zarządzanie ludźmi, marketing, operacje, biznes i wiele innych. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje CV, rozwinąć swoją karierę, czy po prostu nauczyć się więcej i poszerzać swoją wiedzę, mamy nadzieję, że będzie wiele ciekawych kursów. Zaufane źródło wiedzy Lista najpopularniejszych artykułów

No comments:

Post a Comment