Saturday 23 December 2017

Forex secret protocol 2


Witam Wiem, że jesteś naprawdę podekscytowany i nie możesz się doczekać, aby dostać się do centrali protokołu, więc zacznijmy od razu. Po prostu przejrzyj e-mail otrzymany po rejestracji i skopiuj dane logowania. Będziesz potrzebować swojej nazwy użytkownika i hasła. Po uzyskaniu tych informacji kliknij poniższy link, a następnie wpisz dane na następnym ekranie, aby się zalogować: Czat na żywo: 6.00-18.00 GMT, poniedziałek-piątek, godz. 6: 00-18: 00 GMT Sobota-niedziela Skype: 6: 00-18: 00 GMT Piątek 6 rano - 2 pm GMT sobota-niedziela e-mail: 6 rano - 18 pm czasu GMT poniedziałek - piątek rano 6 rano - 23 marca GMT sobota - niedziela telefon: 6 rano - 23 pm czasu GMT poniedziałek - piątek rano 6 rano - 14:00 GMT Sat-sunforex tajny protokół - druga wersja zyskowna strategia Nowy system transakcyjny Forex Secret Protocol v2 składa się z 11 wskaźników i jest przeznaczony do handlu w ramach czasowych M5 lub wyższych. Forex Secret Protocol v2 (FSP v2) szybko zyskał popularność wśród dużej liczby handlowców, ze względu na dobre wyniki. System FSP v.2 może określić długoterminowy ruch trendu za pomocą wskaźnika FSP HTF Trend, a następnie zastosować jedną z zasad strategii otwierania pozycji (szczegóły w podręczniku użytkownika). Charakterystyka strategii Forex Secret Protocol v2 Typ strategii: Wskaźnik Platforma: Metatrader4 Pary walut: Dowolny Czas transakcji: Całodobowo Ramy czasowe: M5 lub wyższe Zalecany broker: Strategia Alpari Forex Secret Protocol v2 ma kilka opcji handlu (konserwatywny i agresywny), więc przeczytaj w monuale, które można pobrać na dole tego postu. Ogólnie, dane wejściowe na długich i krótkich pozycjach w systemie są intuicyjne i łatwe do zrozumienia. Patrz rysunek: Aby otworzyć pozycję długą, wskaźnik powinien zmienić kolor na niebieski. Wyjdź podczas zmiany koloru na czerwony: Aby otworzyć krótką pozycję, wskaźniki powinny świecić na czerwono. Wyjdź podczas zmiany koloru na niebieski: W archiwum ForexSecretProtocolv2.rar: Pobierz bezpłatny protokół Forex Secret v2 Proszę czekać, przygotujemy twój linkPobierz Raport protokołu 1 Protokół Forex 1 to raport, który musisz przeczytać. To wyjaśni dokładnie, co musisz zrobić, aby poprawić swój handel. Ta jedna rzecz może sprawić, że różnica między zyskiem a stratą. Pobierz The Forex Trend Hero Indicator Ten niestandardowy zaprojektowany wskaźnik można łatwo sprzedać za 199. Możesz teraz pobrać go tutaj ZA DARMO i natychmiast zacząć ulepszać swój handel. Nadal chciałbym usłyszeć, jak mogę ci pomóc w handlu, więc proszę zostaw komentarz poniżej. Oto niektóre z moich wcześniejszych komentarzy do konkursu Zwycięzcy Pastor Javier Roman Cześć Toshko, Po prostu przeczytaj raport z protokołem1 Muszę powiedzieć, że dokładność bohatera trendu forex jest co najmniej zdumiewająca. Natychmiast zastosowałem go do pary EURJPY i zobaczyłem, że na ścianie (silny trend wzrostowy) widziałem zyski przekraczające 15-procentowy zysk, który zalecił Pan w swoim raporcie. nie starając się być chciwym, po prostu wziąłeś to, co daje rynek. Tylko wypłać 50 pipsów w gotówce na dzisiaj. dziękuję Toshko za ten wskaźnik, który pomoże sprzedawcom takim jak ja, którzy handlują przez krótki okres czasu. Niech Bóg błogosławi cię za błogosławieństwo. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć najlepsze informacje o rynku forex, jeszcze raz dziękuję. Łaska i błogosławieństwo dla ciebie i twojej rodziny. Po raz pierwszy zobaczyłem cię w newsletterie Tradeology. Zwróciłem szczególną uwagę na twoje dzienne raporty, ponieważ handlowałem AUDUSDEM (który zawsze był na twoich przykładach). Były one bardzo pomocne, ponieważ: - dały mi przybliżoną informację o pestkach, do których powinienem dążyć - pokazały mi kierunek trendu - uświadomiły mi twardy cel - sprawiły, że sprawdziłam się, czy wszystkie moje analizy na dany dzień są poprawne (zaoszczędziło mi też kilka razy). Powiedziawszy to, byłem mile zaskoczony, gdy zobaczyłem, że komentujesz i udzielasz rad na forach RRM (dał również kilka solidnych analiz do moich opublikowanych list przebojów). Dzięki temu, jak również najwyższym pochwałom samego Russ Horn, naprawdę chciałem zwrócić uwagę na jakiś konkretny system, który mógłbyś wymyślić. Protokoły, które dostarczyłeś (za darmo) są niesamowite, na szczególną uwagę zasługują: 1. Godzinowe statystyki - dały mi CLEAR wskazanie mojej historii handlowej, co powinienem robić, kiedy powinienem handlować, a co najważniejsze, kiedy powinienem NOT being be trading 2. Candle Predictor - ten wskaźnik jest niesamowity Nie mogę się doczekać, aby przetestować to podczas głównych sesji giełdowych (wtorek, środa, czwartek, gdy rynki są płynne). Jestem bardzo chętny na kolejny protokół i więcej wskazówek jak całkowicie usuń emocje (konieczność dla początkujących, takich jak ja), aby handel był bardziej mechaniczny. Jestem również ciekawy komentarza, który napisałeś w swoim ostatnim raporcie - Jednym z objawień było to, że osiągnąłem najlepsze wyniki, gdy nie zaczekałem aż świeca sygnalizacyjna się zamknie. Bardzo chciałbym usłyszeć, że rozwijasz to bardziej, ponieważ jestem trochę szczęśliwy, jeśli chodzi o wprowadzanie transakcji i może to być przydatna umiejętność, gdy ją opanuję :) Dziękuję i wszystkiego najlepszego Ben Toshko, najpierw chcę powiedzieć dziękuję za zilustrowanie bardzo ważnej kwestii. Dla mnie Forex to biznes i pasja. Stałem się ekspertem w analizowaniu ruchów i rozumienia, dlaczego tak się stało, ale mimo to staram się przekonwertować go na sukces, więc jestem defenitley na krytycznym etapie teraz, który wymaga dobrego popchnięcia. To jest mój pierwszy komentarz, ponieważ chciałem cię poinformować, że zwodniczo dałeś mi sygnał ostrzegawczy. Pokazałeś mi różnicę między dobrym analitykiem a dobrym handlowcem. Uświadomiłeś mi, że 5 minut jest niezawodny i pokazał, że wystarczy użyć bardzo krótkookresowych celów zysku z wysokim prawdopodobieństwem wygranej procentowej, która czyni go wystarczająco bezpiecznym dla większego rozmiaru partii. Podobnie jak najlepszy chirurg taktyczny - wchodź szybko, rób to, co konieczne, inteligentnie i szybko i szczęśliwie wyjdź. Oglądając wszystkie twoje wideoklipy na żywo byłem pod wrażeniem sposobu, w jaki znalazłeś punkty odwrócenia trendu tak precyzyjnie oparte tylko na cenie. Naprawdę uważam to za niesamowite. Będę bardzo szczęśliwy, gdy będę mógł uczyć się od ciebie więcej i czuję, że poprzez prawidłowe i niezawodnie ćwiczenie twojego systemu, sukces uderza w moje drzwi. Wielkie dzięki za udostępnienie tego i wszystkiego najlepszego.

No comments:

Post a Comment