Friday 22 December 2017

Forex mptm


platesans CCI (aka SuperTrend) auto-trading robot przez Steve Hopwood Commercial Member Dołączył Apr 2007 8,331 Posty Wcześniej dziś wieczorem, otrzymałem ten pm z plateman: Hi Steve, Ive grał z wieloma EAs w przeszłości, niektóre całkiem proste i inne bardzo skomplikowane, ale Zawsze miałam przeczucie (lub żarliwą nadzieję), że bardzo prosty EA może działać z właściwym wskaźnikiem. Kilka tygodni temu natknąłem się na wskaźnik nieprzechowujący o nazwie Supertrend (do pobrania z forexfactoryshowpost. phpp4187280) i monitorowałem jego działanie na 6 wykresach (M30), które zdają się pokazywać, że ma pewne obietnice. Zasady handlu są po prostu wtedy, gdy wskaźnik zmienia kolor na niebieski, a następnie, gdy zmienia kolor na czerwony, zamykając długi i otwierając krótki, zmieniłem kolor niebieski na zielony na moich wykresach, ponieważ wydaje się bardziej naturalny dla długiej pozycji. Ponieważ nie odświeża się, możesz spojrzeć wstecz i niezawodnie zobaczyć, co by się stało, chociaż zmiany koloru mają miejsce przy otwarciu nowej świecy, której nie zawsze można zagwarantować, że przestępca natychmiast otworzy twój handel. Myślę, że ponieważ nie odmalowuje, to czasami prowadzi do dziwnych linii wystających z głównej linii wskaźnika, nie jestem pewien, jaki wpływ będzie to miało na EA. Jedynym filtrem, który chciałbym wypróbować, jest warunek przełączalny, który zatrzymuje otwieranie nowego handlu, gdy linia wskaźnika jest pozioma, nie mogłem zdecydować, czy lepiej pozwolić, aby handlował na płaskiej linii i wziąć trochę piany strat lub zatrzymania strat i cierpią późniejszego wejścia na większy ruch. Byłoby również lepiej mieć części MPTM, które zwykle umieszczasz w swoich EA. Chciałbym, żebyś się zastanawiał, czy warto byłoby napisać kod dla takiego EA, wszystko co najlepsze, John. W SuperTrend nie ma nic szczególnego. Wszystko, co robi, to skonsultuj się z CCI (50) i wybierz kolor czerwony, gdy wartość wynosi 1 (trend spada, podobno) i zielony (początkowo niebieski, ale rozsądnie zmieniony przez platyan), gdy wartość wynosi gt1 (trend rośnie, rzekomo ). Calling the indi Supertrend jest wprost zabawny. Squalou mógł to zakodować jedną ręką, a drugą ręką zapisał nam przyzwoitą platformę transakcyjną. Niezwykły bit to wybór 50 jako okresu CCI, zamiast zwykłego 14. Byłem znudzony, nie zakodowałem ea przez kilka dni i nie chciałem myśleć o niczym ciężkim, więc zakodowałem auto-tradera. Post w wątku powiązanym z Johns pm mówi o handlu indi na UE i (jak sądzę) EJ, więc od ubiegłego roku przeprowadzam backtesting tego robota na UE. Ku mojemu całkowitemu, pustemu, niezrozumiałemu zdziwieniu, ta cholerna rzeczywistość pokazuje zyski na H1 i H4. Życie nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. Następnie wiemy, że robot przetrwa na demo - teraz będzie to cudowne osiągnięcie. Ok, kpina i pogarda, oto system: CCI (50) to wskaźnik. Nie potrzebujesz tego na wykresie. Cci jest obecnie na poziomie 1 i znajdował się na poziomie 1 na zamknięciu poprzedniej świecy: zamknij transakcję otwartej sprzedaży i weź udział w zakupie. Obecnie Cci jest na poziomie 1, a na zamknięciu poprzedniej świecy miał status gt1: zamknij otwartą transakcję kupna i podejmij sprzedaż To jest to. Bota będzie zawsze po otrzymaniu pierwszego obrotu, zakładając, że nie używasz funkcji handlu godzinami. Są one zawarte jak zwykle. Są też wejścia TPSL, które bot nadpisze je, jeśli wykryje zmianę trendu. Dołączam supertrend indi o bardzo nazwanej nazwie, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak działa CCI, nie potrzebujesz go na wykresie. Bot wykonuje wszystkie obliczenia wewnętrznie. Baw się dobrze. To będzie naprawdę dziwny dzień, jeśli ten znajdzie się nawet w jednym z moich pokazów, ale mimo to baw się dobrze. Teraz potrzebuję tylko kogoś, kto przyśle mi kapelusz. Plateman, Mladen na rynku Forex TSD napisała wskaźnik, mówi, że nie odświeża się, nie jest przekonany, że nie odświeża. Skopiowałem jego komentarze poniżej Załączam wersję, która się nie odświeża (o ile pamiętam, nie opublikowaliśmy jeszcze tej wersji, stąd zamieszczam ją tutaj) Jeden parametr wymaga wyjaśnienia. OldCalculation. Istnieją pewne wersje super trendu, które używały ustalonej różnicy do obliczania, kiedy trend zmienia kierunek lub notuje kolejne tony w tym samym kierunku. Jeśli ustawisz OldCalculation na true, obliczy to jak te wcześniejsze wersje, w przeciwnym razie użyje normalnego, średniego prawdziwego zakresu dla tego zadania (domyślnie). Zastanawiałem się tylko, czy w wskaźniku było coś niejednoznacznego, aby zapobiec odmalowaniu, jeśli nie wtedy powyższy wykres sugerowałby, że faktycznie odświeża. Steve, myślę, że w tym konkretnym przypadku pełne indi (w tym nieco o rysowaniu linii) może być ważne dla strategii, kolor indeksu musi być tym, co kontroluje handel, uniemożliwiłoby to wcześniejszy handel EURGBP (post5) obecnie na bardzo niskim poziomie. Mimo to, zacząłem EA tuż przed 09.00 rano obrotu 0,4 partii, a obecnie aż 685 ogółem. Powiedz mi, jak kodować czytanie koloru indi, a ja go zakoduję. O ile wiem, nie ma sposobu, aby to zrobić. Indi zwraca wartość 1 lub -1. Nie zwraca koloru. Wartość, którą zwraca, zależy od wyniku wywołania do CCI. Indi to ubrane CCI. Jeśli będę musiał powtórzyć to jeszcze raz, wycofuję się z wątku.

No comments:

Post a Comment